ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja

  • masa pelepasan:2024-02-22 10:28:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:494
  • Penerangan pantas:

    Zaraza,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukk

Kandungan artikel

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

ZarazaKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms,ZarazaBerapa banyak pengubah kotak, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

PanaotiIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup,ZarazaPengubah jenis kering 10kV, iaitu ruang izolasi.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja



Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

berapa banyakSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat,ZarazaPengubah kuasa tiga fasa, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama,

Menurut keadaan retak dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Untuk lebih, sila periksaUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api kegagalan kuasa, dll.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Zaraza(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

ZarazaMaklumat produk lain
  • RajibriRancangan jambatan naikPeneraju industri

    RajibriRancangan jambatan naikPeneraju industri

  • HendersonJembatan boarding jenis platformHarga meningkat

    HendersonJembatan boarding jenis platformHarga meningkat

  • HendersonPanduan platform angkat keretapiTeknologi penyimpanan

    HendersonPanduan platform angkat keretapiTeknologi penyimpanan

  • HendersonFlip belakang pemutar hidraulikApa yang salah dengan perbezaan warna?

    HendersonFlip belakang pemutar hidraulikApa yang salah dengan perbezaan warna?

  • KuhdashtPengubah jenis minyak 35kVManfaat aplikasi gesper pemasangan

    KuhdashtPengubah jenis minyak 35kVManfaat aplikasi gesper pemasangan

  • Lapangan Terbang Paris OrlyPlatform angkat tetap hidraulikKriteria pembelian yang disyorkan

    Lapangan Terbang Paris OrlyPlatform angkat tetap hidraulikKriteria pembelian yang disyorkan

  • Lapangan Terbang Paris OrlyRancangan jambatan naik bimbitApakah tahap kerja rumah?

    Lapangan Terbang Paris OrlyRancangan jambatan naik bimbitApakah tahap kerja rumah?

  • PollyJembatan boarding mudahBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

    PollyJembatan boarding mudahBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

  • segera:Peringatan: Maklumat ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja memberi anda ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja. ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZarazaTransformer DaquanFungsi dan prinsip kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!